Autor |
Wiadomość |
Krewal
Smoczy Zwiadowca

Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
|
Ogólne dyskusje. |
|
No to spaczony wypowiedz się. Ja już Ci na PW poradziłem żebyś do Val_Gava zagadał. No to co narazie zrobiłeś?
Hm tutaj powiedz luźnie a w innym temacie powiedz liste zmian i takie tam. 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:43, 17 Sty 2007 |
|
 |
|
 |
Lukbastion
Niby go znamy ale...
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Raciechowice
|
|
|
|
Wmiare możliwości pomożemy nad pracami ja moge grać i sprawdzać czy nie ma gdzieś błędów. Napisz coś więcej 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:27, 17 Sty 2007 |
|
 |
Spaczony
Ktoś go zna ?
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Równina Wiecznych Cierpień
|
|
|
|
OK. najpierw statystyki potworów a grafe jeśli będzie mozliwośc dodawania załączników (oczywiście typu JPG)
A tutaj jest zamek Atlantydy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Syrena:
ATAK 2
OBRONA 2
ŻYCIA 8
RANY 1-2
SZYBKOŚĆ 5
STRZAŁY 0
KOSZT 60
PRODUKCJA 24
ZD. SPECJALNA
20% szansa na ,,hipnoza"
75% odp. na magię wody
Tryton:
ATAK 4
OBRONA 3
ŻYCIA 10
RANY 2-3
SZYBKOŚĆ 6
STRZAŁY 0
KOSZT 70
PRODUKCJA 24
ZD. SPECJALNA
20% szansa na ,,hipnoza"
90% odp. na magię wody
Marynarz:
ATAK 3
OBRONA 5
ŻYCIA 12
RANY 3-4
SZYBKOŚĆ 3
STRZAŁY 6
KOSZT 85
PRODUKCJA 12
ZD. SPECJALNA
BRAK
Pirat:
ATAK 5
OBRONA 6
ŻYCIA 15
RANY 4-6
SZYBKOŚĆ 4
STRZAŁY 25
KOSZT 100
PRODUKCJA 12
ZD. SPECJALNA
ODp. na ,,spowolnienie"
Spaczony:
ATAK 6
OBRONA 6
ŻYCIA 20
RANY 5
SZYBKOŚĆ 5
STRZAŁY 0
KOSZT 100
PRODUKCJA 12
ZD. SPECJALNA
nieumarły
zatrówa
kiedy jest atakowany żuca na siebie chmurę śmierci (czyli to czym
strzelaja licze)
Obniża obronę wroga o 100%
Wąż Morski:
ATAK 5
OBRONA 3
ŻYCIA 21
RANY 5-6
SZYBKOŚĆ 7
STRZAŁY 0
KOSZT 85
PRODUKCJA 10
ZD. SPECJALNA
BRAK
Jadowity Wąż Morski:
ATAK 6
OBRONA 4
ŻYCIA 25
RANY 6-7
SZYBKOŚĆ 7
STRZAŁY 0
KOSZT 90
PRODUKCJA 10
ZD. SPECJALNA
zatrówa
25% odp. na czary wody
pająk:
ATAK 7
OBRONA 6
ŻYCIA 45
RANY 5-6
SZYBKOŚĆ 4
STRZAŁY 0
KOSZT 120
PRODUKCJA 8
ZD. SPECJALNA
splątanie (to co mają enty)
Gigantyczny Pająk:
ATAK 8
OBRONA 8
ŻYCIA 60
RANY 7-8
SZYBKOŚĆ 5
STRZAŁY 0
KOSZT 145
PRODUKCJA 8
ZD. SPECJALNA
Splątanie (to co mają enty)
zatrówa
Młody krokodyl:
ATAK 10
OBRONA 12
ŻYCIA 75
RANY 12-15
SZYBKOŚĆ 6
STRZAŁY 0
KOSZT 200
PRODUKCJA 6
ZD. SPECJALNA
BRAK
Krokodyl Nilowy:
ATAK 14
OBRONA 14
ŻYCIA 80
RANY 14-15
SZYBKOŚĆ 7
STRZAŁY 0
KOSZT 250
PRODUKCJA 6
ZD. SPECJALNA
BRAK
Smok Wodny:
ATAK 15
OBRONA 15
ŻYCIA 96
RANY 17-18
SZYBKOŚĆ 8
STRZAŁY 0
KOSZT 325
PRODUKCJA 6
ZD. SPECJALNA
Odp. na czary wody 100%
2krotny atak
Roskiczka:
ATAK 18
OBRONA 8
ŻYCIA 75
RANY 15-21
SZYBKOŚĆ 3
STRZAŁY 31
KOSZT 800
PRODUKCJA 2
ZD. SPECJALNA
Brak
Królewska Rosiczka:
ATAK 18
OBRONA 13
ŻYCIA 90
RANY 18-21
SZYBKOŚĆ 4
STRZAŁY 32
KOSZT 900
PRODUKCJA 2
ZD. SPECJALNA
Atak na 3 heksy
Heroktes:
ATAK 35
OBRONA 12
ŻYCIA 75
RANY 45-60
SZYBKOŚĆ 7
STRZAŁY 0
KOSZT 1000
PRODUKCJA 3
ZD. SPECJALNA
Dodatkowo zabija potwororów <=20% ilości Heroktesów
Wielki Heroktes:
ATAK 35
OBRONA 15
ŻYCIA 80
RANY 50-65
SZYBKOŚĆ 7
STRZAŁY 0
KOSZT 1200
PRODUKCJA 3
ZD. SPECJALNA
Dodatkowo zabija potwororów <=20% ilości Wielkich Heroktesów
Rekinołak:
ATAK 40
OBRONA 20
ŻYCIA 90
RANY 50-65
SZYBKOŚĆ 7
STRZAŁY 0
KOSZT 2000
PRODUKCJA 3
ZD. SPECJALNA
Dodatkowo zabija potwororów <=25% ilości Rekinołaków
2krotny atak
Czarodziejski gryf:
ATAK 6
OBRONA 6
ŻYCIA 26
RANY 5-7
SZYBKOŚĆ 3
STRZAŁY 52
KOSZT 100
PRODUKCJA 10
ZD. SPECJALNA
atak magiczną strzałą
odp. na czary wody i powietrza
tarcza powietrzna
pasuje do określonych zamków: Zamek, Bastion, Tower oraz Atlantyda.
Ognisty gryf:
ATAK 7
OBRONA 5
ŻYCIA 27
RANY 6-7
SZYBKOŚĆ 4
STRZAŁY 52
KOSZT 100
PRODUKCJA 10
ZD. SPECJALNA
atak kulą ognia
odp. na czary ognia i ziemii
tarcza ognia
pasuje do określonych zamków: Lochy, Bagna, Inferno oraz Stronghold
Kościany gryf:
ATAK 8
OBRONA 4
ŻYCIA 24
RANY 5-8
SZYBKOŚĆ 5
STRZAŁY 52
KOSZT 100
PRODUKCJA 10
ZD. SPECJALNA
atak chmurą śmierci ( to co mają licze)
nieumarły
pasuje do określonych zamków: Necropolis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:44, 23 Sty 2007 |
|
 |
Lukbastion
Niby go znamy ale...
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Raciechowice
|
|
|
|
Pomysł fajny mam ciekawy pomysł odnośnie projektu ale wezmę sie za niego dopiero po sesji to wtedy więcej powiem 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 11:29, 29 Sty 2007 |
|
 |
Spaczony
Ktoś go zna ?
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Równina Wiecznych Cierpień
|
|
|
|
Super A i teraz powiem wam jedno - kto chce wyglądy niech mi napisze na [link widoczny dla zalogowanych] maila o temacie ,,Atlantyda" i w treści napiszcie że jesteście z forum mysticdragons i chcecie looknąć na postacie Znaczy na razie mam postacie bez zamku w tle oraz cały rozbudowany zamek, kto umie robić gifu thx jesli pomożecie przy animowaniu stworów, oraz thx komuś kto by pomógł mi przy skryptach 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:26, 29 Sty 2007 |
|
 |
Mrów
Smokas

Dołączył: 16 Lut 2006
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kielce
|
|
|
|
Dobrze byloby Spaczony, gdybys poprosil kogos o pomoc kto sie na tym zna, albo niech Krewal co jest naszym spamerem po forach da sobie w podpisie linka do tego tematu i moze sie jakos rozkreci... W jednostkach trochu sie pogubilem, ale powiem ze sa ciekawe, moze troche za dobre warto byloby jeszcze raz spojrzec na nie troche obiektywniej i zbalansowac... Obraz zamku powiem jasno: nie za bardzo mi sie podoba... trochu sie to wszystko nie klei szczerze powiedziawszy i te duze piksele tez nie poprawiaja wrazen estetycznych, jak ci sie uda to poprawic to bedzie lux...
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:51, 31 Sty 2007 |
|
 |
spaczony (unlogged)
Gość
|
|
|
Ekhm, wiem że jakość zamku nienajlepsza, ale sie poprawi Niektóre po prostu są zbyt jasnne, więc je przyciemnie :] A co do jednostek są dobrze zrobione podaj maila pokażę Ci ich grafiki A i te statystyki jednostek nie są źle zrobione bo są zbalansowane :/ Tylko można sie zdziwić bo jednostki 7 poziomu mają większy przyrost niż 6, ale patrzcie na staty :]
|
|
Czw 8:40, 01 Lut 2007 |
|
 |
Krewal
Smoczy Zwiadowca

Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
Spoko podpis można ustawić .
Ale jak mrów wspomniał-jednostki są bardzoo silne. Żeczywiście mogą być nieporuwnywalne do jednotstek które mamy w innych zmkach. Co do samego zamku też pomyślał bym czy nie warto zmienić go całego. Hm może na KG znajdzie się ktoś chętny do zrobienia lub pomocy przy zamku. Pozatym ostatnio czytałem że nowy zamek może byc tylko wstawiony za istniejący już. Więc który byś wywalił jak co:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:54, 01 Lut 2007 |
|
 |
Spaczony
Ktoś go zna ?
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Równina Wiecznych Cierpień
|
|
|
|
Aha no tak oczywiście wrota żyw. bo to ich ewolucja :] A i zanim dasz opinie zobacz na grafy, a jak chcesz grafy to daj maila 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:57, 02 Lut 2007 |
|
 |
|